Program
Vi anländer med våra hästar kl 8.30 och installerar både hästar och ryttare i uppstallningsboxar respektive sovrum. Kl 9.30 kör träningspassen igång enligt startlista.
Sedan blir det lunch för ryttare, medhjälpare och ev andra intresserade som anmält sig.
På kvällen vankas middag för alla deltagare och ev medföljande B & B (bärare och betalare..). Det finns 10 platser för övernattning och vi önskar att så många som möjligt stannar över natten.
Söndag morgon får vi frukost både hästar och ryttare innan det är dags för ridträning dag 2. Lunch serveras under dagen. Detaljerat program kommer till dem som anmäler intresse.
Vilka får vara med?
- Du som är medlem i VRK och INTE har licens för en annan ridklubb.
- Du måste ha en häst eller ponny att ta med.
- Du som inte omfattas av annat idrottslyft projekt i klubben.
- Du ska ställa upp som funktionär på våra större tävlingar.
Hur anmäler man sig?
Maila alla intressanta uppgifter till lotta@vrk.nu – och betala in hela kostnaden. Det är principen ”först med pengar på rätt konto” som gäller. SHB 6137 226185702 (på meddelande raden skriver du ditt namn).
Vad kostar det?
- Om du är 7-25 år (dvs född senast 1987) är kostnaden 450 kr för hela denna fantastiska helg.
- Om du råkar vara över 25 år så är kostnaden 750 kr för hela kalaset.
- Vill du komma med och titta på dem som rider och äta med oss samt snacka dressyr och hästar? Middag 60 kr och lunch 40 kr men vi vill veta i förväg. Senast den 7 maj.
Frågor? Ring Lotta på 070-7695309.
Hjärligt Välkomna!
Presentation av Anna Dufva
Jag bor med min man och två barn i Täby och jag har gått Ridlärarutbildning på Strömsholm, är C-tränare Dressyr, och arbetar idag som tränare i Norra Stockholm.
Min tävlingshäst, De Niva, är ett tolv årigt sto e. De Niro – Beach Boy. Med henne har jag segrar och placeringar i Svår Dressyr 2011. Målet för oss i år är att starta Grand Prix. Själv tränar jag för Tinne Wilhelmsson och Pether Markne.
Bilden ovan är på mej och Amigo i Falsterbo -07, 7 års championatet, där kom vi 5a i Finalen.
Hoppas vi ses på Upprätta den 12-13 maj!
Anna